Kontakutje nás cez formulár, telefón, email alebo sociálne siete.
Návod ako vrátiť objednávku.
Nájdete tu všetky otázky a odpovede, ktoré by Vás mohli zaujímať.
Kontakutje nás cez formulár, telefón, email alebo sociálne siete.
Návod ako vrátiť objednávku.
Nájdete tu všetky otázky a odpovede, ktoré by Vás mohli zaujímať.
Zákaznícky servis
V PRíPADE AKýCHKOľVEK OTáZOK NáS NEVáHAJTE KONTAKTOVAť
Sme Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00. Prípadne odpovieme na Vaše otázky do 48 hodín.
Zákaznícky servis
V PRíPADE AKýCHKOľVEK OTáZOK NáS NEVáHAJTE KONTAKTOVAť
Sme Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00. Prípadne odpovieme na Vaše otázky do 48 hodín.
Mahex, s.r.o.
Čiernohorská 8
84101 Bratislava
IČO: 47505010
DIČ: 2023921812
IČ DPH: SK2023921812
Gym queen
SNP 73/4-53
018 51 Nová Dubnica
info@gym-queen.sk
0915 695 201
Mahex, s.r.o.
Čiernohorská 8
84101 Bratislava
IČO: 47505010
DIČ: 2023921812
IČ DPH: SK2023921812
Gym queen
SNP 73/4-53
018 51 Nová Dubnica
info@gym-queen.sk
0915 695 201
ako vrátiť objednávku
Podrobný návod ako môžete vrátiť tovar. Predtým si preštudujte Reklamačný poriadok, ktorý nájdete TU.
1
Nezabudnite tovar zabaliť v pôvodnom obale. Ak takúto možnosť nemáte, zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu prepravou.
vyplňte formulár a priložte ho do zásielky
Pomocou priloženého vyplneného formuláru Vám vieme, čo najrýchlejšie vybaviť vrátenie tovaru a tým pádom poslať peniaze späť.
2
Odošlite zásielku
Ihneď ako budete mať zabalený tovar spolu s reklamačným formulárom, odošlite zásielku na korešpondečnú adresu:
Gym queen
SNP 73/4-53
018 51 Nová Dubnica
3
4
Vrátenie tovaru obyčajne vybavíme do 14 dní od prijatia Vašej zásielky.
Budeme vás informovať
Akonáhľe skontrolujeme a vrátený tovar, budeme Vás informovať o vybavení prostretníctvom emailu.
5
Vrátime Vám peniaze
Po informovaní cez email Vám bude následne pripísaná suma za tovar v priebehu 2-5 dní, v závislosti od Vašej banky.
6
Dôležité informácie
ako vrátiť objednávku
Podrobný návod ako môžete vrátiť tovar. Predtým si preštudujte Reklamačný poriadok, ktorý nájdete TU.
1
Nezabudnite tovar zabaliť v pôvodnom obale. Ak takúto možnosť nemáte, zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu prepravou.
vyplňte formulár a priložte ho do zásielky
Pomocou priloženého vyplneného formuláru Vám vieme, čo najrýchlejšie vybaviť vrátenie tovaru a tým pádom poslať peniaze späť.
2
Odošlite zásielku
Ihneď ako budete mať zabalený tovar spolu s reklamačným formulárom, odošlite zásielku na korešpondečnú adresu:
Gym queen
SNP 73/4-53
018 51 Nová Dubnica
3
4
Vrátenie tovaru obyčajne vybavíme do 14 dní od prijatia Vašej zásielky.
Budeme vás informovať
Akonáhľe skontrolujeme a vrátený tovar, budeme Vás informovať o vybavení prostretníctvom emailu.
5
Vrátime Vám peniaze
Po informovaní cez email Vám bude následne pripísaná suma za tovar v priebehu 2-5 dní, v závislosti od Vašej banky.
6
Dôležité informácie
Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky.
Všetok tovar máme skladom a v prípade, že je objednávka zaplatená, zásielky odosielame do 24 hodín. Vašu objednávku môžete očakávať v závislosti od spôsobu doručenia, ale zvyčajne to je do 48 hodín od zaplatenia objednávky. Maximálne do 72 hodín.
Ak si chcete overiť stav Vašej objednávky, neváhajte a kontaktujte náš zákaznícky servis.
Svoje potvrdenie o objednávke Vám automaticky príde na Vami zadanú emailovú adresu. V prípade, že nevidíte email v prijatej pošte, potom skúste pozrieť priečinok „Nevyžiadaná pošta“, alebo „Reklamy“, prípadne „Spam“. Ak ani potom nenájdete Vašu objednávku v potvrdzovacom emaile, skontrolujte prosím, či ste objednávku úspešne odoslali.
V prípade, že Vaša objednávka ešte nebola odoslaná, ,kontaktujte prosím zákaznícke centrum a povedzte nám, prečo objednávku rušíte. Po spracovaní Vašej žiadosti o zrušenie objednávky, Vám zašleme potvrdenie o vrátení sumy za objednávku.
Hneď ako zistíte, že tovar poškodený, neodkladne kontaktujte náš zákaznícky sevis s nasledujúcimi informáciami:
Poškodený tovar nám po kontaktovaní zákazníckeho centra odošlete a poštovné náklady Vám vrátime späť. Tovar Vám nahradíme, alebo dostanete peniaze späť.
Faktúru za objednávku obdržíte len v elektronickej podobe v prílohe potvrdzovacého emailu. Prípadne si ju viete dohľadať ešte vo Vašom zákazníckom účte, ak ste registrovaný zákazník.
Ak nájdete nezrovnalosť vo faktúre, neodkladne kontaktujete prosím naše zákaznícke centrum, chybu okamžite napravíme a pošleme Vám opravenú faktúru.
Momentálne je možné uhradiť objednávku prostredníctvom nasledujúcich platobných metód:
Bližšie informácia o možnostiach platby nájdete TU.
Áno, poskytujeme možnosť platiť za objednávku pri prezvatí tovaru. Bližšie info TU.
Žiaľ, ani tento platobný spôsob momentálne nie je možný.
Nákup pre firmy bez DPH nie je možný.
V košíku vložke Váš zľavový kupón do kolonky pre kupóny a stačte tlačidlo „Uplatniť“. Zľavový kód musí byť zadaný presne tak ako ste ho obdržali, v rovnakej forme, bez medier. Jednoducho ho skopírujte, alebo pozorne prepíšte.
Zľavový kupón je možné si uplatniť len pred odoslaním objednávky. Po odoslaní objednávky nie je možno dodatočne uplatniť zľavový kupón.
Ak nastene situácia, že zľavový kupón nie je možné si uplatniť, obráťte sa na náš zákaznícky sevis. Predtým si prosím skontrolujte nasledovné:
Ak nie je uvedené inak, potom je možné si uplatniť len jeden zľavový kupón na jeden nákup.
Pozorne si prečítajte popis zľavového kupónu a ak nie je uvedené inak, zľavový kupón je platný len jednorázovo.
Sledujte nás na sociálnych sieťach a odoberajte náš newsletter, kde budete dostávať pravidelne novinky, akcie a zľavové kupóny na nákup.
Zakúpený tovar môžete vrátiť do 30 dní od dátumu doručenie. Ako prebieha vrátenie tovaru nájdete TU.
Je to veľmi jednoduché. Podrobný popis nájdete TU.
Podmienky vrátenia zakúpeného tovaru sú zhrnuté TU.
Poštovné náklady spojené s vrátením produktu platí zákazník. V prípade, že obdržíte zásielku, ktorá obsahuje poškodený tovar, potom poštovné hradíme my.
Peniaze za vrátenie tovaru Vám zašleme do 14 dní odo dňa, kedy odstúpite od kúpnej zmluvy.
Všetok tovar máme skladom, aby sme Vám ho mohli odoslať čo naskôr. Takýto tovar je označný v obchode s popisom „Skladom„. Môže sa stať, že sa Váš obľúbený tovar práve minie a bude označený ako“Nedostupný„.
Objednávku odosielame do 24 hodín.
Bohužiaľ, táto služba nie je momentálne dostupná automaticky. V prípade, že máte záujem o trasovanie zásielky, kontaktujte naše zákaznícke centrum.
Doprava zásielky je spoplatená do sumy 60,-€. V prípade, že Vaša objednávka je 80,01€ a viac, potom za dopravu neplatíte. Cenník nájdete TU.
Áno tovar je možné objednať aj mimo Slovenskej republiky. Momentálne je však možné zaslať objednávku len do Českej republiky.
Áno je to možné. Stačí zadať v košíku „Adresu doručenie“, ktorámôže byť iná ako „Fakturačná adresa“.
Takáto služba momentálne u nás nie je možná.
V takomto prípade kontaktujte kuriéra. Číslo nájdete v sms správe, prostrednítvom ktorej Vás prepravná spoločnosť kontaktovala.
Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky.
Všetok tovar máme skladom a v prípade, že je objednávka zaplatená, zásielky odosielame do 24 hodín. Vašu objednávku môžete očakávať v závislosti od spôsobu doručenia, ale zvyčajne to je do 48 hodín od zaplatenia objednávky. Maximálne do 72 hodín.
Ak si chcete overiť stav Vašej objednávky, neváhajte a kontaktujte náš zákaznícky servis.
Svoje potvrdenie o objednávke Vám automaticky príde na Vami zadanú emailovú adresu. V prípade, že nevidíte email v prijatej pošte, potom skúste pozrieť priečinok „Nevyžiadaná pošta“, alebo „Reklamy“, prípadne „Spam“. Ak ani potom nenájdete Vašu objednávku v potvrdzovacom emaile, skontrolujte prosím, či ste objednávku úspešne odoslali.
V prípade, že Vaša objednávka ešte nebola odoslaná, ,kontaktujte prosím zákaznícke centrum a povedzte nám, prečo objednávku rušíte. Po spracovaní Vašej žiadosti o zrušenie objednávky, Vám zašleme potvrdenie o vrátení sumy za objednávku.
Hneď ako zistíte, že tovar poškodený, neodkladne kontaktujte náš zákaznícky sevis s nasledujúcimi informáciami:
Poškodený tovar nám po kontaktovaní zákazníckeho centra odošlete a poštovné náklady Vám vrátime späť. Tovar Vám nahradíme, alebo dostanete peniaze späť.
Faktúru za objednávku obdržíte len v elektronickej podobe v prílohe potvrdzovacého emailu. Prípadne si ju viete dohľadať ešte vo Vašom zákazníckom účte, ak ste registrovaný zákazník.
Ak nájdete nezrovnalosť vo faktúre, neodkladne kontaktujete prosím naše zákaznícke centrum, chybu okamžite napravíme a pošleme Vám opravenú faktúru.
Momentálne je možné uhradiť objednávku prostredníctvom nasledujúcich platobných metód:
Bližšie informácia o možnostiach platby nájdete TU.
Áno, poskytujeme možnosť platiť za objednávku pri prezvatí tovaru. Bližšie info TU.
Žiaľ, ani tento platobný spôsob momentálne nie je možný.
Nákup pre firmy bez DPH nie je možný.
V košíku vložke Váš zľavový kupón do kolonky pre kupóny a stačte tlačidlo „Uplatniť“. Zľavový kód musí byť zadaný presne tak ako ste ho obdržali, v rovnakej forme, bez medier. Jednoducho ho skopírujte, alebo pozorne prepíšte.
Zľavový kupón je možné si uplatniť len pred odoslaním objednávky. Po odoslaní objednávky nie je možno dodatočne uplatniť zľavový kupón.
Ak nastene situácia, že zľavový kupón nie je možné si uplatniť, obráťte sa na náš zákaznícky sevis. Predtým si prosím skontrolujte nasledovné:
Ak nie je uvedené inak, potom je možné si uplatniť len jeden zľavový kupón na jeden nákup.
Pozorne si prečítajte popis zľavového kupónu a ak nie je uvedené inak, zľavový kupón je platný len jednorázovo.
Sledujte nás na sociálnych sieťach a odoberajte náš newsletter, kde budete dostávať pravidelne novinky, akcie a zľavové kupóny na nákup.
Zakúpený tovar môžete vrátiť do 30 dní od dátumu doručenie. Ako prebieha vrátenie tovaru nájdete TU.
Je to veľmi jednoduché. Podrobný popis nájdete TU.
Podmienky vrátenia zakúpeného tovaru sú zhrnuté TU.
Poštovné náklady spojené s vrátením produktu platí zákazník. V prípade, že obdržíte zásielku, ktorá obsahuje poškodený tovar, potom poštovné hradíme my.
Peniaze za vrátenie tovaru Vám zašleme do 14 dní odo dňa, kedy odstúpite od kúpnej zmluvy.
Všetok tovar máme skladom, aby sme Vám ho mohli odoslať čo naskôr. Takýto tovar je označný v obchode s popisom „Skladom„. Môže sa stať, že sa Váš obľúbený tovar práve minie a bude označený ako“Nedostupný„.
Objednávku odosielame do 24 hodín.
Bohužiaľ, táto služba nie je momentálne dostupná automaticky. V prípade, že máte záujem o trasovanie zásielky, kontaktujte naše zákaznícke centrum.
Doprava zásielky je spoplatená do sumy 60,-€. V prípade, že Vaša objednávka je 80,01€ a viac, potom za dopravu neplatíte. Cenník nájdete TU.
Áno tovar je možné objednať aj mimo Slovenskej republiky. Momentálne je však možné zaslať objednávku len do Českej republiky.
Áno je to možné. Stačí zadať v košíku „Adresu doručenie“, ktorámôže byť iná ako „Fakturačná adresa“.
Takáto služba momentálne u nás nie je možná.
V takomto prípade kontaktujte kuriéra. Číslo nájdete v sms správe, prostrednítvom ktorej Vás prepravná spoločnosť kontaktovala.